Nem értékesített biztosítási termékek
Az MVM Biztosítás elkötelezett amellett, hogy folyamatosan megújuljon, és termékkínálatát ügyfelei igényeihez, valamint a változó piaci környezethez igazítsa. Ennek érdekében rendszeresen fejlesztjük szolgáltatásainkat, és támogatjuk új, korszerű biztosítási termékek kialakítását.
A megújulási folyamat részeként előfordulhat, hogy bizonyos biztosítási csomagok értékesítését egyidejűleg megszüntetjük. Felhívjuk figyelmét, hogy a változás a már megkötött szerződéseket nem érinti, azok a szerződésben foglalt feltételeknek megfelelően továbbra is érvényben maradnak.
Ezen az oldalon a már nem értékesített biztosítási szolgáltatásainkról talál részletes tájékoztatást.
▼ Otthon Vitál Egészségbiztosítás
Biztosítási csomagok:
Otthon Vitál csoportos egészségbiztosítás - Alap
Otthon Vitál csoportos egészségbiztosítás - Optimum
Biztosítási esemény bejelentése
A biztosítási eseményt annak bekövetkeztétől számított 15 munkanapon belül személyesen, telefonon vagy írásban a CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt. részére kell bejelenteni.
Postai úton: CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt., 1476 Budapest, Pf. 325
Telefonon: +36 1 501 9782
E-mail-ben: mvm@cig.eu
Panaszkezelés
A biztosítási szerződésekkel kapcsolatban felmerült panaszokat a Biztosítónál lehet bejelenteni az alábbiak szerint:
személyesen: 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 11., „B” épület
Telefonon: +36 1 5 100 100
Postai úton: 1476 Budapest, Pf. 325;
E-mail-ben: panasz@cig.eu
A panaszbeadványokon címezettként kérjük feltüntetni a "Panaszkezelés" megnevezést is. A panaszkezelési eljárás részletes szabályairól szóló Panaszkezelési Szabályzat elérhető a Biztosító honlapján:
www.cigpannonia.hu/altalanos-biztosito/panaszkezeles
A Biztosító köteles a panaszokat kivizsgálni és a vizsgálat eredményéről a panaszost 30 napon belül értesíteni.
Biztosítás felmondása
A biztosítás a Szerződőhöz intézett írásos nyilatkozattal (ugyfelszolgalat@mvm.hu) szüntethető meg, a Biztosító kockázatviselése pedig az aktuális biztosítási időszak utolsó hónapjának utolsó napján, 24 órakor ér véget.
A már nem értékesített csomagok szolgáltatástartalma megtekinthető a lent felsorolt, megrendeléskor érvényes Általános Szerződési Feltételekben.
2018
ASZF_OTTHON_Vitál csoportos egészségbiztosítás_földgáz
2019
ASZF_OTTHON_Vitál csoportos egészségbiztosítás_áram
ASZF_OTTHON_Vitál csoportos egészségbiztosítás_áram
ASZF_OTTHON_Vitál csoportos egészségbiztosítás_földgáz
ASZF_OTTHON_Vitál csoportos egészségbiztosítás_földgáz
2020
ASZF_OTTHON_Vitál csoportos egészségbiztosítás_áram
2021
▼ Otthon Gondoskodás baleset-biztosítások
Biztosítási csomagok:
Családi baleset-biztosítás – Baleset
Családi baleset-biztosítás és számlavédelem – Kombinált
Egyéni számlavédelem – Számlavédelem
Biztosítási esemény bejelentése
A biztosítási eseményt annak bekövetkeztétől számított 15 munkanapon belül személyesen, telefonon vagy írásban kell bejelenteni a CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt.-nél, vagy a CIG Pannónia Első Magyar Általános Biztosító Zrt.-nél.
Postai úton: CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt., 1476 Budapest, Pf. 325
Telefonon: +36 1 501 9782
E-mail-ben: mvm@cig.eu
Panaszkezelés
A biztosítási szerződésekkel kapcsolatban felmerült panaszokat az alábbi módokon lehet bejelenteni:
személyesen: 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 11., „B” épület
Telefonon: +36 1 5 100 100
Postai úton: 1476 Budapest, Pf. 325;
E-mail-ben: panasz@cig.eu
A panaszbeadványokon címezettként kérjük feltüntetni a "Panaszkezelés" megnevezést is. A panaszkezelési eljárás részletes szabályairól szóló Panaszkezelési Szabályzat elérhető a Biztosító honlapján:
www.cigpannonia.hu/altalanos-biztosito/panaszkezeles
A Biztosító köteles a panaszokat kivizsgálni és a vizsgálat eredményéről a panaszost 30 napon belül értesíteni.
Biztosítás felmondása
A biztosítás a Szerződőhöz intézett írásos nyilatkozattal (ugyfelszolgalat@mvm.hu) szüntethető meg, a Biztosító kockázatviselése pedig az aktuális biztosítási időszak utolsó hónapjának utolsó napján, 24 órakor ér véget.
A már nem értékesített csomagok szolgáltatástartalma megtekinthető a lent található megrendeléskor érvényes Általános Szerződési Feltételekben.
2022
ASZF_OTTHON_Gondoskodas_gáz_és_áram_20220301
2021
ASZF_OTTHON_Gondoskodas_gáz_20210101
ASZF_OTTHON_Gondoskodas_áram_20210101
2019
ASZF_OTTHON_Gondoskodas_földgáz_20190701
ASZF_OTTHON_Gondoskodas_áram_20190701
ASZF_OTTHON_Gondoskodas_földgáz_20190415
ASZF_OTTHON_Gondoskodas_áram_20190415
2018
ASZF_OTTHON_Gondoskodas_földgáz_20181210
ASZF_OTTHON_Gondoskodas_áram_20181210
▼ Otthon SOS termékcsalád
▼ Otthon SOS Asszisztencia biztosítások
Biztosítási csomagok:
Otthon SOS Alap
Otthon SOS Plusz
Otthon SOS Komfort
Otthon SOS Komfort Plusz
Otthon SOS Gázszerviz
Otthon SOS Gázőrzők
Otthon SOS Gázőrzők Plusz
Otthon SOS Komfort Klíma
Káresemény bejelentése
Élő hangos, nonstop telefonos információs és segítségnyújtási asszisztencia, valamint kárbejelentés:
Telefonon: +36 1 465 3780
Postai úton: Europ Assistance Magyarország Kft., 1132 Budapest, Váci út 36–38.
Online kárbejelentés: home-digital-assistance.com
Panaszkezelés
Amennyiben a Biztosító által nyújtott szolgáltatással kapcsolatban panasza van, az alábbi módokon jelezheti:
Telefonon: +36 1 465 3780
Postai úton: Europ Assistance S.A. Irish Branch, 1132 Budapest, Váci út 36–38.
E-mail-ben: panasz.szolgaltatas@europ-assistance.hu
Biztosítás felmondása
A biztosítás a Szerződőhöz intézett írásos nyilatkozattal mondható fel.
Postai úton: MVM Next Energiakereskedelmi Zrt., 1439 Budapest, Pf. 700
E-mail-ben: ugyfelszolgalat@mvm.hu
A már nem értékesített csomagok szolgáltatástartalma megtekinthető a lent felsorolt, megrendeléskor érvényes Általános Szerződési Feltételekben és Ügyféltájékoztatóban.
2017
ÁSZF_OtthonSOS_Plusz_áram_20170915
ÁSZF_OtthonSOS_Gázszerviz_áram_20170915
2018
ÁSZF_OtthonSOS_Gázszerviz_földgáz_20180906
ÁSZF_OtthonSOSPlusz_földgáz_20180906
ÁSZF_OtthonSOS_Gázőrzők_földgáz_20180906
ÁSZF_OtthonSOS_Gázőrzők_Plusz_földgáz_20180906
ÁSZF_OtthonSOS_földgáz_20180906
ASZF_OtthonSOS_Plusz_áram_20180223
ASZF_OtthonSOS_Gazszerviz_áram_20180223
2019
Termékismertető_Otthon_SOS_Gázszerviz_20190916
Termékismertető_Otthon_SOS_Plusz_20190916
Termékismertető_OtthonSOS_20190916
Termékismertető_Otthon_SOS_Gázőrzők_20190916
Termékismertető_Otthon_SOS_Gázőrzők_Plusz_20190916
ÁSZF_OtthonSOS_Gázszerviz_földgáz_20190701
ÁSZF_OtthonSOSPlusz_földgáz_20190701
ÁSZF_OtthonSOS_Gázőrzők_20190701
ÁSZF_OtthonSOS_Gázőrzők_Plusz_földgáz_20190701
ÁSZF_OtthonSOS_földgáz_20190701
ASZF_OtthonSOS_Plusz_áram_20190701
ASZF_OtthonSOS_Gazszerviz_áram_20190701
2021
Termékismertető_Otthon_SOS_Gázőrzők_Plusz_20210101
Termékismertető_Otthon_SOS_Gázszerviz_20210101
Termékismertető_Otthon_SOS_Plusz_20210101
Termékismertető_OtthonSOS_20210101
Termékismertető_Otthon_SOS_Gázőrzők_20210101
2022
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_OtthonSOS_20220801_A4
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_módosítása_2022.11
2023
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_OtthonSOS_20230516
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_OtthonSOS_20231127
2024
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_OtthonSOS_2024_0716_2
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_OtthonSOS_évforduló_módosítás_20241201
▼ Úton SOS Autó asszisztencia biztosítások
Biztosítási csomagok:
Úton SOS Belföld
Úton SOS Európa
Úton SOS Európa Gumiabroncs
Úton SOS Belföld javítási asszisztenciával
Úton SOS Európa javítási asszisztenciával
Káresemény bejelentése
Élő hangos, nonstop telefonos információs és segítségnyújtási asszisztencia, valamint kárbejelentés:
Telefonon: +36 1 465 3780
Postai úton: Europ Assistance Magyarország Kft., 1132 Budapest, Váci út 36–38.
Online kárbejelentés: home-digital-assistance.com
Panaszkezelés
Amennyiben a Biztosító által nyújtott szolgáltatással kapcsolatban panasza van, az alábbi módokon jelezheti:
Telefonon: +36 1 465 3780
Postai úton: Europ Assistance S.A. Irish Branch, 1132 Budapest, Váci út 36-38.
E-mail-ben: panasz.szolgaltatas@europ-assistance.hu
Biztosítás felmondása
A biztosítás a Szerződőhöz intézett írásos nyilatkozattal mondható fel.
Postai úton: MVM Next Energiakereskedelmi Zrt., 1439 Budapest, Pf. 700
E-mail-ben: ugyfelszolgalat@mvm.hu
A már nem értékesített csomagok szolgáltatástartalma megtekinthető a lent felsorolt, megrendeléskor érvényes Általános Szerződési Feltételekben és Ügyféltájékoztatóban.
2021
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_ÚtonSOS_20210401_A4
2022
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_UtonSOS_20220801_A4
2023
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_OtthonSOS_20231127
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_OtthonSOS_20230516
2024
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_OtthonSOS_2024_0716_2
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_OtthonSOS_évforduló_módosítás_20241201
▼ Otthon Digitális Védelem biztosítások
Biztosítási csomagok:
Otthon Digitális Védelem Alap
Otthon Digitális Védelem Plusz
Otthon Digitális Védelem Prémium
Otthon Digitális Védelem Prémium Plusz
Otthon Digitális Védelem Platina
Káresemény bejelentése
Élő hangos, nonstop telefonos információs és segítségnyújtási asszisztencia:
Telefonon: +36 1 465 3689
A biztosítási eseményt a Biztosított köteles haladéktalanul, de legkésőbb annak bekövetkezésétől, vagy észlelésétől számított 24 órán belül a bejelenteni.
A telefonszámon az alábbi szolgáltatások vehetők igénybe:
- IT-asszisztencia
- Jogi asszisztencia
- Személyazonosság- és digitálisvédelem-szolgáltatás
Postai úton: Europ Assistance Magyarország Kft., 1132 Budapest, Váci út 36–38.
E-mail-ben: biztositas@europ-assistance.hu
Panaszkezelés
Amennyiben a Biztosító által nyújtott szolgáltatással kapcsolatban panasza van, az alábbi módokon jelezheti:
Telefonon: +36 1 465 3689
Postai úton: Europ Assistance S.A. Irish Branch, 1132 Budapest, Váci út 36–38.
E-mail-ben: panasz.szolgaltatas@europ-assistance.hu
Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a kivizsgálás eredményéről a panasz közlését követő 30 napon belül a Biztosító munkatársa válaszlevelet küld Önnek az Ön által kért módon.
Biztosítás felmondása
A szerződés írásos felmondása esetén a 30 napos felmondási idő lejártával, az aktuális számlázási időszak végén szűnik meg.
Postai úton: MVM Next Energiakereskedelmi Zrt., 1439 Budapest, Pf. 700
E-mail-ben: ugyfelszolgalat@mvm.hu
A már nem értékesített csomagok szolgáltatástartalma megtekinthető a lent felsorolt, megrendeléskor érvényes Általános Szerződési Feltételekben és Ügyféltájékoztatóban.
2022
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_MVM_Otthon_Digitalis_Vedelem_20220801_A4
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_MVM_Otthon_Digitalis_Vedelem_20220701_A4
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_MVM_Otthon_Digitalis_Vedelem_A4_202202
2023
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_OtthonSOS_20231127
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_OtthonSOS_20230516
2024
Ügyféltájékoztató és ASZF_OtthonSOS_2024_0716
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_OtthonSOS_évforduló_módosítás_20241201
▼ Otthon SOS Kedvenc kisállat-biztosítás
Biztosítási esemény bejelentése
Biztosítási esemény bekövetkezésekor a Szerződő köteles a biztosítási esemény bekövetkezésének helyszínéről haladéktalanul értesíteni a Biztosítót a Biztosító közreműködője által működtetett asszisztencia-központon keresztül a következő, 24 órán keresztül elérhető telefonszámon:
Telefonon: +36 1 465 3780
Postai úton: Europ Assistance Magyarország Kft., 1132 Budapest, Váci út 36–38.
E-mail-ben: biztositas@europ-assistance.hu
Panaszkezelés
Amennyiben a Biztosító által nyújtott szolgáltatással kapcsolatban panasza van, az alábbi módokon jelezheti:
Telefonon: +36 1 458 4440
Postai úton: Europ Assistance S.A. Irish Branch, 1132 Budapest, Váci út 36-38.
E-mail-ben: panasz.szolgaltatas@europ-assistance.hu
Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a kivizsgálás eredményéről a panasz közlését követő 30 napon belül a Biztosító munkatársa válaszlevelet küld Önnek az Ön által kért módon.
Biztosítás felmondása
Amennyiben a Biztosítottnak a biztosított állat megóvásához fűződő érdeke megszűnik, vagy a biztosított állat elhullik, a szerződés kisállat-biztosítási része is megszűnik az érdekmúlással vagy az elhullás napjával egyidejűleg.
A szerződés írásos felmondása esetén a 30 napos felmondási idő lejártával, az aktuális számlázási időszak végén szűnik meg.
Postai úton: MVM Next Energiakereskedelmi Zrt., 1439 Budapest, Pf. 700
E-mail-ben: ugyfelszolgalat@mvm.hu
A már nem értékesített csomagok szolgáltatástartalma megtekinthető a lent felsorolt, megrendeléskor érvényes Általános Szerződési Feltételekben és Ügyféltájékoztatóban.
2022
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_OtthonSOS_2022
2023
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_OtthonSOS_20231127
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_OtthonSOS_20230516
2024
Ügyféltájékoztató és ASZF_OtthonSOS_2024_0716
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_OtthonSOS_évforduló_módosítás_20241201
▼ Otthon SOS Kiterjesztett garancia biztosítások
Biztosítási csomagok:
Otthon SOS Kiterjesztett Garancia Alap
Otthon SOS Kiterjesztett Garancia Médium
Otthon SOS Kiterjesztett Garancia Extra
Otthon SOS Kiterjesztett Garancia Prémium
Káresemény bejelentése
Élő hangos, nonstop telefonos információs és segítségnyújtási asszisztencia, továbbá kárbejelentés:
Telefonon: +36 1 465 3780
Postai úton: Europ Assistance Magyarország Kft., 1132 Budapest, Váci út 36–38.
Online kárbejelentés elérhetősége: home-digital-assistance.com
Panaszkezelés
Amennyiben a Biztosító által nyújtott szolgáltatással kapcsolatban panasza van, az alábbi módokon jelezheti:
Telefonon: +36 1 458 4440
Postai úton: Europ Assistance S.A. Irish Branch, 1132 Budapest, Váci út 36–38.
E-mail-ben: panasz.szolgaltatas@europ-assistance.hu
Biztosítás felmondása
A szerződés írásos felmondása esetén a 30 napos felmondási idő lejártával, az aktuális számlázási időszak végén szűnik meg.
Postai úton: MVM Next Energiakereskedelmi Zrt., 1439 Budapest, Pf. 700
E-mail-ben: ugyfelszolgalat@mvm.hu
A már nem értékesített csomagok szolgáltatástartalma megtekinthető a lent felsorolt, megrendeléskor érvényes Általános Szerződési Feltételekben és Ügyféltájékoztatóban.
2019
Termékismertető_Garancia_Extra
2021
Termékismertető_Garancia_Extra
2022
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_OtthonSOS_20220801_A4
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_módosítása_2022.11
2023
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_OtthonSOS_20231127
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_OtthonSOS_20230516
2024
Ügyféltájékoztató és ASZF_OtthonSOS_2024_0716
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_OtthonSOS_évforduló_módosítás_20241201
Ügyféltájékoztató és ÁSZF_OtthonSOS_évforduló_módosítás_20241201