SZOLGÁLTATÁSI CSOMAGOK
▼ Otthon SOS Garancia Alap csomag
Biztosítási esemény: A biztosított vagyontárgy garanciális jellegű meghibásodásának bekövetkezése (mechanikai, elektronikai vagy elektromos működési zavar) a jótállási idő lejárta után, de a kockázatviselés időtartama alatt.
Garanciális jellegű meghibásodás: A biztosított vagyontárgy alkatrészeinek a Biztosított általi rendeltetésszerű használata alatt bekövetkező hirtelen, előre nem látható meghibásodása, amelyből adódóan az alkatrész eredeti funkcióját nem, vagy csak részlegesen látja el, és aminek következtében javításra vagy cserére van szükség annak érdekében, hogy a biztosított vagyontárgy rendeltetésszerű működése helyreálljon.
Biztosított vagyontárgy: A Biztosított tulajdonában lévő, magáncélú felhasználású, az alábbi tételes listában szereplő elektromos háztartási és szórakoztatóeszközök, amelyek megfelelnek az alábbi együttes feltételeknek:
-
a gyártó vagy az eladó garanciája már nincs rá érvényben,
-
az eladás napjától számítva nem régebbi 72 hónapnál, és új állapotában vásárolták Magyarországon,
-
vásárláskori bruttó értéke eléri a 20 000 Ft-ot, de nem haladja meg az 500 000 Ft-ot,
-
megőrzött, hiánytalanul kitöltött jótállási jegy és számla (blokk) áll róla rendelkezésre.
Biztosítási szolgáltatás:
Javítási/kártalanítási szolgáltatás: A biztosított vagyontárgyaknak a Biztosítási esemény kapcsán bekövetkezett meghibásodása esetén a javítási vagy csereköltségekre nyújt fedezetet a maximális biztosítási összegen belül. Amennyiben a biztosított vagyontárgy javítása meghaladná az észszerű költséget, vagy ha javíthatatlan, a Biztosító gondoskodik a biztosított vagyontárgy pótlásáról, vagy ha az nem lehetséges, kártalanítást fizet, figyelembe véve a várakozási időt és az avultatást.
Információs asszisztencia: Élő hangos, 24 órás telefonos információs és segítségnyújtási asszisztencia, melynek során
-
megtörténik a meghibásodás/probléma azonosítása, esetleges azonnali elhárítása,
-
a Biztosító munkatársa a javítás érdekében kapcsolatfelvételt intéz a javítást végző szervizzel, időpontot egyeztet,
-
a biztosítási eseményen kívül megadja szervizek telefonszámait, elérhetőségeit.
Meghibásodott vagyontárgy szervizbe szállítása:
-
a 10 kg-nál könnyebb vagy tömegközlekedési eszközön kézicsomagként szállítható méretű (40x40x80 cm vagy 20x20x200 cm-nél kisebb méretű) biztosított vagyontárgynak javítás céljára szervizbe történő szállításáról a Biztosítottnak kell gondoskodnia;
-
egyéb esetben a helyszíni javításról vagy a szükséges szállításról a Biztosító gondoskodik.
-
A Biztosító az utóbbi esetben a szállítás költségeit a biztosítási összeg erejéig átvállalja.
A biztosítási összeg maximális mértéke az elektromos háztartási és szórakoztatóeszközök esetében bruttó 500 000 Ft.
▼ Otthon SOS Garancia Extra csomag
Biztosítási esemény: A biztosított vagyontárgynak Otthon SOS Garancia Alap biztosítás különös szerződési feltételeiben megnevezett garanciális jellegű meghibásodása (mechanikai, elektronikai vagy elektromos működési zavar) a jótállási idő lejárta után, de a kockázatviselési időszak alatt, kiegészítve a véletlenszerű meghibásodással.
Véletlenszerű károsodás: A biztosított vagyontárgy véletlenszerű, hirtelen, előre nem láthatóan és módon bekövetkező törése és vízzel vagy egyéb folyadékkal történő érintkezése, amelynek következtében az eszköz nem vész el, de a rendeltetésszerű használatra alkalmatlanná válik.
Biztosítási szolgáltatás:
Javítási/kártalanítási szolgáltatás: A biztosított vagyontárgyaknak a Biztosítási esemény kapcsán bekövetkezett meghibásodása esetén a javítási vagy csereköltségekre nyújt fedezetet a maximális biztosítási összegen belül. Amennyiben a biztosított vagyontárgy javítása meghaladná az észszerű költséget, vagy ha javíthatatlan a Biztosító gondoskodik a biztosított vagyontárgy pótlásáról, vagy ha az nem lehetséges, kártalanítást fizet, figyelembe véve a várakozási időt, önrészt és az avultatást.
Információs asszisztencia: Élő hangos, 24 órás telefonos információs és segítségnyújtási asszisztencia, melynek során
-
megtörténik a meghibásodás/probléma azonosítása, esetleges azonnali elhárítása,
-
a Biztosító munkatársa a javítás érdekében kapcsolatfelvételt intéz a javítást végző szervizzel, időpontot egyeztet
-
a biztosítási eseményen kívül megadja szervizek telefonszámait, elérhetőségeit.
Meghibásodott vagyontárgy szervizbe szállítása:
-
a 10 kg-nál könnyebb vagy tömegközlekedési eszközön kézicsomagként szállítható méretű (40x40x80 cm vagy 20x20x200 cm-nél kisebb méretű) biztosított vagyontárgynak javítás céljára szervizbe történő szállításáról a Biztosítottnak kell gondoskodnia;
-
egyéb esetben a helyszíni javításról vagy a szükséges szállításról a Biztosító gondoskodik.
-
A Biztosító az utóbbi esetben a szállítás költségeit a biztosítási összeg erejéig átvállalja.
A biztosítási összeg maximális mértéke az elektromos háztartási és szórakoztatóeszközök esetében bruttó 500 000 Ft, a hordozható számítástechnikai eszközök esetében bruttó 200 000 Ft.
Önrész: A biztosított vagyontárgyak véletlenszerű károsodása esetén a biztosítás 10%, minimum 10 000 Ft levonásos önrészesedést tartalmaz.
MILYEN ESZKÖZÖKRE VEHETŐ IGÉNYBE A SZOLGÁLTATÁS?
▼ Háztartási elektromos eszközök
Borotva, epilátor, konyhai elszívó, elektromos fogkefe, főző/sütő (beépített és szabadon álló), fűtő (hősugárzó), mérleg (konyhai, személy), hajegyenesítő, hajszárító, hajvágó, hűtőgép, fagyasztó (beépített és szabadon álló), kávéfőző, kenyérpirító, kenyérsütő, konyhai kisgép (turmixgép, robotgép), mikrohullámú sütő, mosógép, szárító, mosogatógép (beépített és szabadon álló), olajsütő, porszívó, vasaló, vízforraló, gőztisztító.
▼ Szórakoztatóelektronikai eszközök
DVD-lejátszó/felvevő (csak gyári merevlemezzel), blue ray lejátszó, médiaboksz (a beépített merevlemez nélkül), hifikiegészítők, hifilejátszó, otthoni audiorendszer, otthoni házimozi-rendszer, projektor, rádió, rádiós magnó, set top box (jelátalakító), televízió.
▼ Hordozható számítástechnikai eszközök (Garancia Extra esetén)
Laptop, táblagép, okostelefon, digitális fényképezőgép.
KÉT BIZTOSÍTÁS = KEDVEZMÉNYES HAVI DÍJ
Kössön két biztosítást egyszerre, vagy rendelje meg a már meglévő biztosítása mellé!
Mikor kedvezményes a havi díj?
- Ha a Garancia Alap vagy Garancia Extra mellé Otthon SOS Komfort háztartási vészhelyzetekre megoldást nyújtó biztosítást köt, akkor kedvezőbb áron veheti igénybe Garancia csomagjainkat.
- Ha 2022. szeptember 1-je előtt kötötte meg valamely Otthon SOS vészhelyzeti asszisztenciabiztosításunkat (Otthon SOS Alap, Plusz, Gázszerviz, Gázőrzők, Gázőrzők Plusz, Házmester-24), vagy van korábban megkötött és élő Otthon SOS Komfort biztosítása.
BIZTOSÍTÁSOK KÖTÉSI KOMBINÁCIÓI
A biztosítások önálló termékként, csomagban vagy kiegészítő biztosításként érhetőek el.
Önállóan: Az adott biztosítás önálló termékként kerül megkötésre, nem tartalmaz további szolgáltatásokat.
Csomagban: A biztosítás Otthon SOS Komfort csomaggal együtt kerül megkötésre, a csomag tartalmazza az Otthon SOS Komfort szolgáltatásait.
Kiegészítő biztosításként: Az adott biztosítás kiegészítő termékként kerül megkötésre, korábban megkötött Otthon SOS vészelhárítási szolgáltatás mellé.