Kapcsolat

Biztosítások megrendelése

Biztosítási termékeinket egyszerűen online megrendelheti a termékek oldalán elérhető megrendelő űrlap kitöltésével. A megrendelést követően munkatársaink hamarosan megkezdik annak feldolgozását, a biztosítás megkötéséről rövid időn belül visszaigazoló e-mailt/levelet küldünk. 

Az MVM Next azon áramfelhasználói, akik 2021. szeptember 1-jén érkeztek az ELMŰ-ÉMÁSZ-tól, továbbá az immár az MVM Csoport részeként működő E.ON Áramszolgáltató Kft. ügyfelei jelenleg kizárólag akkor tudják igénybe venni az MVM biztosítási szolgáltatásokat, ha az MVM Next a földgázszolgáltatójuk. Igényüket ugyanis az MVM földgázfelhasználói azonosító számuk megadásával tudjuk fogadni, a biztosítás díját a gázszámlán szerepeltetjük.

Otthon Digitális Védelem biztosítás

Otthon Harmónia kockázati életbiztosítás

Otthon Alkony kegyeleti életbiztosítás

Otthon SOS autó asszisztencia biztosítás

Otthon SOS háztartási vészhelyzeti asszisztenciabiztosítás

Otthon SOS Garancia biztosítás

Otthon Gondoskodás baleset-biztosítás

Otthon Vitál egészségbiztosítás

Ügyfélszolgálati elérhetőségek

Munkatársainktól az alábbi ügyekben tud információt kérni:

  • Szerződéses információk
  • Számlainformációk
  • Adategyeztetés
  • Biztosítási termékinformációk

Telefonos ügyfélszolgálat

Hétfő, kedd, csütörtök, péntek 8-16 óráig és szerda 8-20 óráig.

+36204749999

+36304749999

+36704749999

+3614749999

Írásos ügyfélszolgálat

ugyfelszolgalat@mvm.hu

Biztosítás megszüntetése

ugyfelszolgalat@mvm.hu

Biztosítási megoldásainkhoz tartozó elérhetőségek

Asszisztencia biztosítások

Élő hangos, nonstop telefonos információs és segítségnyújtási asszisztencia, továbbá kárbejelentés: +3614653780

Online hibabejelentés: 

Vészelhárítás

veszelharitas.mvm.europ-assistance.hu

 

 

 

 

 

Autómentés

automentes.mvm.europ-assistance.hu

 

 

 

 

 


Digitális Védelem biztosítás

Élő hangos, nonstop telefonos információs és segítségnyújtási asszisztencia: +3614653689

A telefonszámon az alábbi szolgáltatások vehetők igénybe:

A biztosítási eseményt a Biztosított köteles haladéktalanul, de legkésőbb a bekövetkezésétől, illetve az észlelésétől számított 24 órán belül az asszisztenciaszolgáltatás telefonszámán bejelenteni.

  • IT-asszisztencia
  • Jogi asszisztencia
  • Személyazonosság- és digitálisvédelem-szolgáltatás

Levelezési cím: Europ Assistance Magyarország Kft., 1132 Budapest, Váci út 36–38.

E-mail: biztositas@europ-assistance.hu


Baleset-biztosítás

A biztosítási eseményt annak bekövetkeztétől számított 15 munkanapon belül személyesen, telefonon vagy írásban a CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt. illetve a CIG Pannónia Első Magyar Általános Biztosító Zrt. részére kell bejelenteni.

Levelezési cím: CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt.,1476 Budapest, Pf. 325

Telefon: +3615019782 

E-mail: mvm@cig.eu


Egészségbiztosítás

Egészségbiztosítási ellátásszervező vonal száma (élő hangos ellátásszervezés és általános orvosi tanácsadás - kritikus betegség szolgáltatás kivételével kizárólag telefonon - munkanapokon 8 és 20 óra között): +3614611598

Kritikus betegség szolgáltatás esetében a szolgáltatási igénybejelentő formanyomtatványt a Biztosító alábbi elérhetőségeinek valamelyikére szükséges elküldeni:

Levelezési cím: CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt., 1476 Budapest, Pf. 325

E-mail: ugyfelszolgalat@cig.eu

Fax: +3612472021


Kegyeleti biztosítás

A biztosítási eseményt annak bekövetkeztétől számított 30 napon belül be kell jelenteni a szolgáltatási igénybejelentő formanyomtatvány Biztosítónak történő elküldésével.

Levelezési cím: CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt.,1476 Budapest, Pf. 325

E-mail: ugyfelszolgalat@cig.eu

Fax: +3612472021


Kockázati életbiztosítás

A biztosítási eseményt annak bekövetkeztétől számított 30 napon belül be kell jelenteni a szolgáltatási igénybejelentő formanyomtatvány Biztosítónak történő elküldésével.

Levelezési cím: CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt., 1476 Budapest, Pf. 325 

E-mail: ugyfelszolgalat@cig.eu

Fax: +3612472021